هشت هزار تایی ها

هشت هزار تایی ها

هشت هزار تایی ها

هشت هزار تایی ها

مجموعه کامل از جملات عاشقانه برای کسی که دوستش داریم

مجموعه کامل از جملات عاشقانه برای کسی که دوستش داریم

در این مطلب از سایت هشت هزار تایی ها می خواهیم در مورد جملات عاشقانه برای عزیزان صحبت کنیم.

اشعار رودکی سمرقندی, رباعیات زیبای رودکی

شبی را

سکوتی را

ریزش یک قطره اشکی را

برایت آرزو دارم…!

که شاید یاد من باشی

لیلا مقربی

اشعار رودکی سمرقندی, رباعیات زیبای رودکی

 

بی تو با قافله ی

غصه و غم ها چه کنم؟!

تار و پودم تو بگو

با دل تنها چه کنم ؟!

شهریار

اشعار رودکی سمرقندی, رباعیات زیبای رودکی

 

 

و عمق عشق

هیچگاه شناخته نمی شود

مگر در زمان فراق…

جبران خلیل جبران

 

 

اشعار رودکی سمرقندی, رباعیات زیبای رودکی

 

زنانه عاشق شو ؛

مردانه از عشقت محافظت کن ؛

و کودکانه سالهای سال

عشقت را تازه نگهدار . . .

اشعار رودکی سمرقندی, رباعیات زیبای رودکی

 

می خواهم دوستت نداشته باشم

اما نمیتوانم . . . !

و این تنها جاییست

که خواستن

توانستن نیست . . .

اشعار رودکی سمرقندی, رباعیات زیبای رودکی

 

 

عشق همان عطری ست

که از تو بر شانه ام می ماند

عطر نیستی که پریدن بدانی
تو را از من بشویند
آب میروم..

اشعار رودکی سمرقندی, رباعیات زیبای رودکی

 

من برای تو
تو برای من
ما برای هم
چقدر قشنگ است این عشق من و تو …

اشعار رودکی سمرقندی, رباعیات زیبای رودکی

 

آن هنگام که به دیدنم می آیی
شوق باغبانی با من است
که گلی تازه
در باغچه اش روییده باشد …

 

اشعار رودکی سمرقندی, رباعیات زیبای رودکی

 

در دنیای من یک تو کافی ست
تا بهشت را همین حوالی خودم
شانه به شانه ی دوست داشتن تو
تجربه کنم …

 

اشعار رودکی سمرقندی, رباعیات زیبای رودکی

 

عشق چیزی است که من هر روز در لبخند تو می بینم
عشق چیزی است که با هر لمس تو احساس می کنم
عشق چیزی است که در هر کلمه ای که می گویی می شنوم
عشق چیزی است که ما هر روز در آن زندگی می کنیم

 

اشعار رودکی سمرقندی, رباعیات زیبای رودکی

 

روز وصل دوستداران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد

گر چه یاران فارغند از یاد من

از من ایشان را هزاران یاد باد

اشعار رودکی سمرقندی, رباعیات زیبای رودکی

 منبع : بهترین جملات عاشقانه برای همسر

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.